Samstag, Februar 26, 2005

Geld auf dem Dachboden

Gestern habe ich gelesen, dass in Deutschland nach einer EMNID-Studie etwa 20 Milliarden Euro in Form von nicht mehr verwendeten, aber noch funktionsfähigem Zeugs lagert. In Kellern, auf Dachböden, in Garagen oder wo auch immer. Statistisch hätte jeder Haushalt für 538 Euro so etwas rumliegen. Wenn ich mir unseren Dachboden so anschaue, dann scheint mir das eine realistische Größenordnung. Dabei haben wir gar nicht so viel altes Zeugs. Die Studie hat übrigens ebay in Auftrag gegeben. Da fällt mir ein, ich besitze immer noch keine Digitalkamera...

Kommentare:

kredietlenenhypotheken hat gesagt…

Hallo,

Ambitie Begint Niks. Helaas.

Wanneer u krediet nodig heeft of een hypotheek?

Of gewoon krediet of een persoonlijke lening, dan zou het kunnen zijn dat de bank doet waar ie gemaakt voor is.

Want, wat doet de bank?

Zelfs voor een doorlopend krediet of voor goedkope hypotheken dan...

Laat hij U meestal zitten.

Het service niveau kan omhoog vindt ik.

Probeer maar eens geld te storten op andermans rekening.

Kan niet!

Wat nou kan niet?

Helaas maar waar. Gaat u lekker zitten.

kredietlenenhypotheken hat gesagt…

Hallo,

Ambitie Begint Niks. Helaas.

Wanneer u krediet nodig heeft of een hypotheek?

Of gewoon krediet of een persoonlijke lening, dan zou het kunnen zijn dat de bank doet waar ie gemaakt voor is.

Want, wat doet de bank?

Zelfs voor een doorlopend krediet of voor goedkope hypotheken dan...

Laat hij U meestal zitten.

Het service niveau kan omhoog vindt ik.

Probeer maar eens geld te storten op andermans rekening.

Kan niet!

Wat nou kan niet?

Helaas maar waar. Gaat u lekker zitten.

alberthaanstra hat gesagt…

Hi howi ,

Heb jij wel eens een hypotheek bij Afab gehad? Ik heb namelijk gehoord dat ze de tweede in Nederland zijn op het gebied van hypotheken
Dat lijkt me trouwens niet zomaar.
Ik hoop de ervaringen snel te lezen.

Groeten,

Albert Haanstra

alberthaanstra hat gesagt…

Hi howi ,

Heb jij wel eens een hypotheek bij Afab gehad? Ik heb namelijk gehoord dat ze de tweede in Nederland zijn op het gebied van hypotheken
Dat lijkt me trouwens niet zomaar.
Ik hoop de ervaringen snel te lezen.

Groeten,

Albert Haanstra

kredieten hat gesagt…

Hallo howi ,

Wat een mooi blog heb je hier! Succes ermee!

Groetjes Albert kredieten
Van Leeuwenhoek Lyceum, Hoofddorp.

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.